MÜŞTERİ HİZMETLERİ

İADE İŞLEMİ AŞAĞIDAKİ DURUMLARDA YAPILAMAZ.

  • Koruma bandı bulunan ürünlerin bantlarının çıkarılması durumunda,
  • Özel sipariş ile getirilerek satışı yapılan ürünlerde.
  • Müşterinin isteğine göre özel İmalat yapılarak satılan ürünlerde,
  • Ürünün faturasının ve kredi kartı ile ödenmiş ise slipinin olmaması durumunda,

AYIPLI ÜRÜN

Tüketicinin korunması hakkındaki kanun satış tarihinden sonraki 30 gün içinde üründe ayıp olduğunun yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir. Üründe yetkili teknik servis tarafından ayıp tespit edilmemesi durumunda kanun kapıdan ve mesafeli satışlarda satış tarihinden sonraki 7 günlük süreç dışında) koşulsuz olarak iade ve değişim hakkını cayma hakkı vermemektedir

 Sayın Müşterimiz,

Almış olduğunuz ürünlerle ilgili her türlü öneri, istek ve şikayetinizi gerek iletişim bölümünde yer alan telefon ve fax numaralarımızdan gerekse e-posta adresimiz ve iletişim formundan bize iletebilirsiniz.

Yapmış olduğunuz başvurularla ilgili en kısa zamanda konusunda yetkili personelimiz tarafından bilgilendirileceksiniz.

 
 
/